طبیعت

ساخت وبلاگ

خريد دستگاه برش CNC به صورت اقساطي

دستگاه هاي CNC دستگاه هاي الکترومکانيکي هستند که با استفاده از ورودي هاي برنامه نويسي رايانه اي، ابزارها و ماشين آلات مختلف را با مهارت بسيار بالايي برش مي دهند. هنگامي که کارکرد دستگاه CNC را درک کنيد، به اين نتيجه خواهيد رسيد که مي توان از اين فناوري براي انواع ماشين ها و ابزارها استفاده کرد.

lf9w_c2.jpg

دستگاه هاي CNC چه کاري انجام مي دهند؟

ماشين هاي CNC يا ماشين هاي کنترل عددي کامپيوتر، از سيستم هاي رايانه اي و برنامه هاي نرم افزاري براي اتوماسيون ماشين آلات، از جمله فرآيندهاي کاملاً پيچيده و پيشرفته استفاده مي کنند. نام "CNC" در واقع مخفف Computer Numerical Control است. به همين ترتيب، يک دستگاه برش CNC از فرايندهاي خود براي برش انواع مواد از جمله فولاد، آلومينيوم و چوب استفاده مي کند.

اولين دستگاه هاي CNC در دهه هاي 1940 و 50 ساخته شدند و متکي به يک فناوري نگهداري داده هاي ارتباط از راه دور متداول بودند که به عنوان "نوار پانچ شده" يا "نوار کاغذ سوراخ دار" شناخته مي شود. فن آوري نوار پانچ شده منسوخ شده است زيرا محيط داده ها به سرعت به پردازش رايانه اي آنالوگ و سپس ديجيتال در دهه 1950 و 1960 منتقل شد.

فرآيندهاي توليدي کم مصرف، مانند برش هاي CNC، غالباً در مقابل فرايندهاي توليد مواد، مانند چاپ سه بعدي يا فرايندهاي ساخت، مانند قالب تزريقي مايع ارائه مي شوند. فرآيند ماشينکاري به طور کل روشي است براي تبديل يک قطعه از مواد ساده مانند پلاستيک و رسيدن به محصول نهايي با استفاده از فرآيند کنترل شده است. مشابه ساير فناوري هاي ساخت نمونه هاي اوليه مانند FDM (چاپ سه بعدي)، CNC نيز به دستورالعمل هاي ديجيتالي فايل توليدي به کمک رايانه (CAM) يا طراحي با کمک رايانه (CAD) مانند Solidworks 3D متکي است. دستگاه CNC طراحي را به عنوان دستورالعمل هاي برش قطعات اوليه تفسير مي کند. توانايي برنامه ريزي دستگاه هاي رايانه اي براي کنترل ابزارهاي ماشيني، به سرعت باعث پيشرفت توليد مي شود. برش هاي خودکار هم سرعت و هم دقت ساخت قطعات اوليه را بهبود مي بخشد - خصوصاً در مواقعي که مواد (مانند پلي پروپيلن) کاملا حياتي باشند.

فرآيندهاي ماشينکاري اغلب نياز به استفاده از چندين ابزار براي ايجاد برش هاي مورد نظر دارند (به عنوان مثال: مته هاي متغير با اندازه هاي مختلف). دستگاه هاي CNC معمولاً ابزارها را به واحدهاي مشترک يا سلول هايي تبديل مي کنند که دستگاه مي تواند از آنها بيرون بکشد. ماشين هاي اوليه در يک يا دو محور حرکت مي کنند در حالي که ماشين هاي پيشرفته به طور جانبي در محورx  و y به صورت طولي، در محور z و اغلب به صورت چرخشي بر روي يک يا چند محور حرکت مي کنند. ماشين هاي چند محوري قادر به چرخاندن قطعات به طور خودکار هستند و به شما اين امکان را مي دهند موادي را که قبلا در زير قطعه وجود داشته را حذف کنيد. با اين کار نيازي به زير و رو کردن نمونه اوليه توسط کارگران نيست و به شما اين امکان را مي دهد بدون نياز به مداخله دستي همه طرف ها را برش دهيد. برش هاي کاملاً خودکار به طور کلي دقيق تر از آنچه در ورودي هاي دستي امکان پذير است، هستند.

انواع مختلف دستگاه هاي CNC

از انواع اين دستگاه ها که مي توانيد در وبسايت رادوکس به راحتي آنها را مشاهده و خريداري کنيد مي توان به سه نوع برش CNC اصلي اشاره کرد: دستگاه هاي برش پلاسما CNC، دستگاه برش CNC فايبر ليزر و دستگاه برش واترجت CNC. اين فرآيند براي طيف وسيعي از مواد از جمله فلزات، پلاستيک ها، چوب، شيشه، فوم و کامپوزيت ها مناسب است و در صنايع مختلفي مانند ماشينکاري هاي بزرگ CNC و قطعات هوافضا کاربرد دارد. در حالي که فرايندهاي برش CNC قابليت ها و عمليات مختلفي را ارائه مي دهد، اصول اساسي فرآيند در تمام آنها تا حد زيادي يکسان است. روند اساسي برش CNC شامل مراحل زير است:

  • طراحي مدل CAD
  • تبديل فايل CAD به برنامه CNC
  • آماده سازي دستگاه CNC
  • اجراي عمليات برش

خريد دستگاه برش CNC

گروه صنعتي رادوکس با بهره گيري از تجارب و تخصص کارشناسان خود از سال 1377 شروع به فعاليت کرد. اين شرکت با طراحي و ساخت اتوماسيون و رباتيک توانست خط هاي توليدي خود را آغاز کند. همچنين فعاليت خود را با ساخت و توليد دستگاه هاي CNC و راه اندازي اتوماسيون خط هاي توليدي صنعت خودروسازي در ايران به فعاليت خود ادامه داده است. بالا بودن کيفيت و نازل بودن قيمت همواره از جمله اهداف مهم و اساسي شرکت رادوکس و گروه کاري اين مجموعه است.

در حال حاضر، رادوکس به عنوان قطب اصلي در توليد انواع دستگاه هاي CNC در ايران و همچنين در خاورميانه فعاليت مي کند. در اين مجموعه بيش از 14 نوع محصول مرتبط با CNC ارائه مي شود. "دستگاه اسپايدر" از جمله دستگاه هاي CNC توليدي و اختراعي گروه صنعتي رادوکس است که با افتخار از جمله دستگاه هاي طراحي و توليد شده در ايران است و هيچ گونه مشابه خارجي ندارد.

خريد دستگاه برش CNC به صورت اقساطي

شما مي توانيد با استفاده از بسته ويژه گروه صنعتي رادوکس و با همکاري صندوق ن.آوري رياست جمهوري اقدام به خريد اقساط دستگاه برش CNC کنيد. اين محصولات شامل: ليزر cnc، پلاسما cnc و واترجت cnc است و شما مي توانيد 70% از مبلغ خريد را به صورت وام دريافت کنيد. همچنين اين تفاهم نامه با صندوق نوآوري شکوفايي رياست جمهوري در سال جهش توليد ارائه شد و شرکت رادوکس به وسيله اين شرايط اقدام به فروش محصولات CNC به صورت اقساط 36 ماهه با بهره بانکي 9% و همچنين قابليت 6 ماه تنفس کرده است.

شرايط اخذ وام خريد دستگاه برش CNC:

  1.  جواز کسب يا پروانه بهره برداري
  2.  سند مسکوني (ارزش کارشناسي بايد 120% از عدد وام باشد.)

تمامي مراحل اخذ وام توسط واحد تسهيلات شرکت رادوکس انجام مي شود و مدت زمان آن 2 الي 3 ماهه است.

اعطاي اين اعتبارات با توجه به بهره بانکي بسيار پايين (9%) محدود است.

منبع: برنا

 

طبیعت...
ما را در سایت طبیعت دنبال می کنید

برچسب : خرید,دستگاه,برش,CNC,به,صورت,اقساطی, نویسنده : kavoosifar test55 بازدید : 146 تاريخ : سه شنبه 27 آبان 1399 ساعت: 7:29

همانطور که مي دانيد با پيشرفت تکنولوژي و تغييرات اساسي در نحوه بازاريابي نياز است که فضاي مجازي بيش از پيش مورد توجه قرار گيرد. بازار کار و شيوه بازاريابي نوين، تجار را به معرفي کالا در فضاي مجازي و اينترنت سوق مي دهد. حال مي توانيد با انتخاب يک “طراحي سايت” مناسب به راحتي وارد دنياي اينترنت شويد. با طراحي سايت مي توانيد خدمات و محصولات خود را به مشتريان ارائه نماييد. يک سايت به شما کمک مي کند که به موتورهاي جستجو معرفي شويد و بهترين تبليغ را انجام دهيد. اگر مي خواهيد وارد دنياي خدمات الکترونيک شويد با ما همراه باشيد.

براي اينکه اين موضوع را بصورت دقيق تر بررسي کنيم در ابتدا بصورت تيتر وار نکات مهم در طراحي سايت را براي شما ارائه مي کنيم:

?- طراحي سايت با استاندارد هاي روز جهان
?- طراحي سايت با اصول سئو سايت
?- وب برندينگ در دنياي اينترنت و حضور فعال در شبکه هاي اجتماعي

قواعد طراحي سايت

?- طراحي سايت بر اساس استاندارد هاي روز جهان:

طراحي يک سايت بر اساس استاندارد هاي روز جهان از نکاتي از نکاتي است که بايد در طراحي مورد توجه قرار داد، طراحي سايت امروزه به عنوان يک علم تاثير گذار در عرضه تجارت است، و استاندارد هاي جهاني بسياري براي اين حوزه در جهان مطرح شد است، اگر شما مي خواهيد وب سايت استانداردي داشته باشيد، مي توانيد اطلاعات بيشتري در مورد استاندارد هاي طراحي سايت را در وب سايت w3c مشاهده کنيد، در اين وب سايت استاندارد هاي اوليه طراحي وب سايت مطرح شده است. براي شناسايي و طريقه اعتماد به طراحي سايت حرفه اي ميتوانيد مقاله روش ارزيابي کيفيت طراحي وب سايت را بخوانيد.

?- طراحي سايت با اصول سئو:

سئو چيست؟ سئو در حقيقت بهينه سازي وب سايت براي موتور هاي جستجو است، شما با بهينه سازي وب سايتتان براي موتور هاي جستجو مي توانيد ورودي هاي استراتژيکي را از موتور هاي جستجو داشته باشيد، سئو سايت امروزه يکي از ابزار هاي بسيار مهم براي افزايش فروش و افزايش مشتري در دنياي اينترنت است.

?-وب برندينگ

سومين موضوعي که در دنياي اينترنت از اهميت بسيار زيادي برخوردار است، وب برندينگ است، اولين گام براي وب برندينگ حضور فعال در شبکه هاي اجتماعي است، شبکه هاي اجتماعي که تاثير بسيار زيادي در افزايش برندينگ شما خواهد داشت شبکه اجتماعي گوگل پلاس، توييتر، فيسبوک، آپارات و … مي باشد. اين شبکه هاي اجتماعي بگونه اي در برندينگ شما تاثير خواهد گذاشت که شما مي توانيد بهترين نتيجه را در بين ساير انواع تبليغات اينترنتي داشته باشيد.

براي مشاهده نکات مهم طراحي سايت به آدرس https://tinyurl.com/yxq2cpta برويد

 

طبیعت...
ما را در سایت طبیعت دنبال می کنید

برچسب : طراحی,سایت,با,استاندارد,های,روز,جهان, نویسنده : kavoosifar test55 بازدید : 143 تاريخ : چهارشنبه 21 آبان 1399 ساعت: 0:34

تعويض پنجره قديمي با دوجداره به منظور نوسازي منازل مسکوني

خانه هايي را که در قديم مي ساختند؛ با توجه به ساختار بافت قديم از امکانات آن زمان استفاده مي کردند که مسلما با امکانات امروزه قابل قياس نيستند. به همين دليل است که امروزه بسياري از خانه هاي قديمي ساز را به بافت جديد تبديل کرده اند که در اين بين پنجره هاي آن ها را نيز تعويض مي کنند و آن را با پنجره هاي جديد متناسب با سبک و سياق آپارتمان ها و منازل مسکوني جديد به کار مي گيرند.

بنابراين تعويض پنجره قديمي با دوجداره کاملا امروزه مرسوم مي باشد و طيف وسيعي از مردم را برآن داشته است تا با تعويض پنجره قديمي با دوجداره، خانه و آپارتمان خود را نونوار سازند. در صورتي که قصد خريد و استفاده از پنجره هاي دوجداره داريد و مي خواهيد از وجود اين پنجره ها در منزل و آپارتمان خويش بهره بگيريد؛ مي توانيد به وب سايت اينترنتي https://upvcrepair.com مراجعه کنيد تا بدين ترتيب بتوانيد در اين وب سايت اينترنتي اقدام به تعويض پنجره قديمي با دوجداره کنيد.

 

تعويض پنجره قديمي با دوجداره

 

قيمت پنجره دو جداره وين تک

در صورتي که قصد تعويض پنجره قديمي با دوجداره داريد؛ مي بايست بهترين و با کيفيت ترين جنس پنجره هاي دوجداره را خريداري کنيد تا خيال خود را تا چندين سال از وجود پنجره دوجداره در منزل و آپارتمان خويش راحت و آسوده خاطر نماييد. يکي از شرکت هاي توليد کننده پنجره هاي دوجداره، وين تک مي باشد که کيفيت و کارايي اين نوع از پنجره ها بر هيچ کس پوشيده نيست.

اما در عين حال بايد اين نکته را در نظر داشت که قيمت پنجره دوجداره وين تک نسبت به پنجره هاي قديمي خيلي بالاتر مي باشد و شما در صورت تعويض پنجره قديمي با دوجداره مي بايست هزينه بيشتري را در اين راستا صرف کنيد. ولي در عين حال در نظر داشته باشيد که هر چند قيمت پنجره دوجداره وين تک بالاست؛ ولي شما مي توانيد پنجره اي را خريداري کنيد که مزيت هاي بسيار بيشتري نسبت به پنجره هاي قديمي شما دارد.

از طرفي ديگر يکي از خدمات ارائه شده در وب سايت اينترنتي https://upvcrepair.com تعويض پنجره قديمي با دوجداره با قيمت هاي به صرفه اي مي باشد که شما مي توانيد با صرف هزينه کم اين نوع از پنجره ها را جايگزين پنجره هاي قديمي منزل خويش کنيد.

 

قيمت پنجره دوجداره وين تک

 

رگلاژ پنجره دوجداره از خدمات ويژه و منحصر به فرد

يکي از خدمات ويژه و منحصر به فرد پنجره يو پي وي سي ريپير، رگلاژ پنجره دوجداره مي باشد. رگلاژ پنجره دوجداره به نوع باز و بسته شدن پنجره دوجداره اطلاق مي شود که بر حسب شرايطي اين امکان از شما سلب مي شود که بتوانيد به خوبي و درستي روز اول پنجره خود را باز و بسته کنيد و با مشکلاتي در اين مورد رو به رو خواهيد شد.

به همين دليل است که گروه تعميرکاران مجرب و کارآزموده اي که در تهران و کرج وجود دارند. شما مي توانيد از طريق وب سايت مربوطه با آن ها با بهره گيري از هر يک از راه هاي ارتباطي، در تماس باشيد تا با استفاده از تجربه و تخصصي که آن ها دارند؛ بتوانند مشکل به وجود آمده را خيلي زود برطرف نموده تا شما بتوانيد از مزيت هاي شايان توجه اين گونه از پنجره ها نهايت استفاده و بهره را ببريد.

انواع پنجره دوجداره  upvcدر مدل هاي مختلف

همان طور که مي دانيد پنجره هاي دوجداره upvc انواع و اقسام مختلفي دارند که شما بنا به نياز خود و نيز با توجه به سليقه شخصي خويش مي توانيد هر يک از مدل هاي مختلف آن را براي منزل ويلايي يا واحد آپارتماني خويش خريداري کنيد و به خوبي از وجود هر يک از آن ها استفاده کنيد. در همين جهت است که گروه https://www.upvcrepair.com در خدمت رساني به شما کاملا آماده و مهياست تا بدين ترتيب بتوانند هر يک از پنجره هاي يو پي وي سي را متناسب با نياز و سليقه شما آماده کنند و تحويل شما دهند.

بنابراين دست شما در انتخاب کاملا باز است و مي توانيد هر يک از نمونه هاي مختلف پنجره هاي دوجداره را در گروه هاي توليدي مختلف و البته با توجه به قيمت هاي درج شده در هر يک از آن ها خريداري نماييد و به منظور تعويض پنجره قديمي با دوجداره بتوانيد پنجره هاي قديمي خود را با انواع پنجره دوجداره upvc تعويض نماييد و از مزاياي اين گونه از پنجره ها نهايت بهره را ببريد.

 

انواع پنجره دوجداره upvc

 

معرفي وب سايت يو پي وي سي ريپير

وب سايت يو پي وي سي ريپير يکي از وب سايت هاي اينترنتي مي باشد که هم به صورت اينترنتي و هم به صورت حضوري در زمينه توليد و نصب انواع پنجره هاي دوجداره يا پو پي وي سي مشغول به فعاليت مي باشد. اين گروه توليدي را به عنوان برديا پنجره مي شناسند که در سال 86 فعاليت هاي خود را آغاز کرده است.

انجام پروژه هاي بسيار بزرگ در سراسر کشور نشان از ميزان رضايت مشتريان مختلف در اقصاء نقاط کشور به اين گروه توليدي مي باشد. برديا پنجره خدمات شايان توجهي را به مشتريان خويش ارائه مي کند که در اين  بين کساني که قصد تعويض پنجره قديمي با دوجداره دارند؛ مي توانند با اين گروه توليدي در ارتباط باشند تا پنجره دوجداره مورد نظر خويش را خريداري نموده و جايگزين پنجره هاي آلومينيومي و قديمي منزل خويش کنند. به علت همين موفقيت هاي چشمگير بوده است که گروه برديا پنجره با عنوان upvcrepair تغيير نام داده است و اينک شما مي توانيد از وجود خدمات شايان توجه آن ها نهايت بهره را ببريد.

ضمن اينکه تعميرکاراني که در اين گروه توليدي وجود دارند؛ با کوله باري از تجربه و تخصص در زمينه فعاليتي خويش آماده هر گونه تعميرات از جمله رگلاژ پنجره دوجداره مي باشند که در صورت هر گونه عيب و ايراد نهفته شده در اين پنجره ها مي توانند در سريعترين زمان ممکن مشکل به وجود آمده را حل و فصل نموده تا شما بتوانيد به خوبي از پنجره هاي خود استفاده کنيد.

 

تعويض پنجره قديمي با دوجداره

مزيت هاي بسيار بالاي پنجره هاي دوجداره

پنجره هاي دوجداره از مزيت هاي بسيار بالايي بهره مند مي باشند. بنابراين در صورتي که مي خواهيد از مزيت هاي اين نوع از پنجره هاي توليدي برديا پنجره يا همان يو پي وي سي ريپير بهره مند شويد؛ مي توانيد هر يک از انواع مختلف پنجره هاي يو پي وي سي را از اين گروه توليدي خريده و با تعويض پنجره قديمي با دوجداره در منزل خويش براي هميشه از شر گرد و غبارهاي آزاردهنده، سر و صداي سرسام آور راحت و آسوده خاطر شويد و در شرايط جوي مختلف از عايق بندي منزل خويش لذت برده و در کنار تمامي اين مسائل از زيبايي ظاهري اين گونه از پنجره ها نيز نهايت بهره را ببريد.

بنابراين به طور کلي وجود کيفيت و کارايي بالا و زيبايي ظاهري پنجره هاي دوجداره سبب محبوبيت اين نوع از پنجره ها شده است و امروزه طيف وسيعي از مردم به جاي پنجره هاي قديمي خود سعي مي کنند با تعويض پنجره قديمي با دوجداره به زندگي خود رنگ و لعابي نوين بخشيده و از مزيت هاي شايان توجه اين نوع از پنجره ها نهايت بهره را ببرند.

تعميرات حرفه اي با کادري مجرب

هر چند که انواع و اقسام پنجره هاي دوجداره دربردارنده مزيت هاي بسيار زيادي باشند؛ اما در عين حال تعميرات هم بخشي از کار است و پس از مدتي ممکن است پنجره هاي دوجداره نيز علي رغم تمامي مزيت ها و خوبي هايي که دارند؛ دچار عيب و ايرادهايي باشند که نياز به تعمير يا تعويض قطعاتي در آن باشد.

به همين منظور گروه توليدي برديا پنجره موسوم به يو پي وي سي ريپير امروزه کادري مجرب و کارکشته را در زمينه انواع تعميرات پنجره هاي يو پي وي سي درون خود جاي داده است که نسبت به تمامي پنجره هاي مختلف يو پي وي سي و قطعات به کار گرفته شده در  هر يک از آن ها کاملا شناخت دارند و مي توانند در صورت بروز هر گونه مشکلي چگونه از پس کار برآيند. بنابراين شما مي بايست همواره با مشاهده هر گونه عيب و ايراد نهفته در پنجره هاي دوجداره خويش آن ها را به دست افراد توانمندي بسپاريد که در اين زمينه کاملا مسلط هستند و توانايي انجام آن را نيز دارند که گروه يو پي وي سي ريپير در تهران و کرج جزء اين دسته از افراد توانمند به شمار مي آيند که تجربه ثابت کرده است يکي از گروه هاي مطرح و کارکشته در تهران و کرج به شمار مي آيند و حتي در شهرهاي ديگر نيز پروژه هاي بزرگ زيادي را بر عهده گرفته اند.

پس در صورت بروز هر گونه عيب و ايراد نهفته در پنجره هاي دوجداره منزل خويش با آن ها در ارتباط باشيد تا مشکل به وجود آمده را خيلي زود براي شما برطرف کنند. توجه داشته باشيد که اگر شما تمايل به تعويض پنجره قديمي با دوجداره داريد؛ اين بدان معنا و مفهوم نيست که پنجره هاي دوجداره هيچ گاه خراب نمي شوند؛ شايد طول عمر بيشتري داشته باشند ولي در هر صورت ممکن است شما را با دردسر هم رو به رو سازند. ولي در کل براي هر مشکلي، راه حلي وجود دارد.

 

 

طبیعت...
ما را در سایت طبیعت دنبال می کنید

برچسب : تعویض,پنجره,قدیمی,با,دوجداره,به,منظور,نوسازی,منازل,مسکونی, نویسنده : kavoosifar test55 بازدید : 149 تاريخ : يکشنبه 18 آبان 1399 ساعت: 5:34

چت روم فارسي

چت روم ها از گذشته تا به امروز به صورت گروه هايي به صورت عمومي و خصوصي براي بر قراري ارتباط ميان مردم و ملت هاي مختلف و زبان هاي مختلف بدون تبعيض نژادي و جنسيتي بوده و هر کسي مي تواند در اين گونه نرم افزار يا سايت ها فعاليتي داشته باشد که در گذشته اين چت روم ها فقط در کشور هاي خارجي وجود داشته و به صورت جاوا اسکريپت بوده و تنها چت روم هاي ايراني از طريق ساخت چت روم براي ياهو مسنجر و گروه هاي ياهو مسنجر جهت ارتباط وجود داشت که پس از ورود موبايل ها به دنياي تکنولوژي نرم افزار نيمباز وارد بازار شد که با استقبال خوبي همراه بود و پس از آن به مرور سايت هايي مخصوص چت روم هاي فارسي به صورت جاوا افتتاح که پس از مدتي اين سايت ها تبديل به پي اچ پي شده و محبوبيت و امکانات فراواني به مرور پيدا کرد که امروزه نسل چت باران و چت روم هاي شلوغ و پر کاربر و پر طرفدار جهت سرگرمي و بر قراري ارتباط افتتاح شد  و اين چت روم ها در رقابت بوده و همچنين اين چت روم ها از امکانات فراواني مانند چت خصوصي و پروفايل و پست گذاشتن در پروفايل و ليست امتيازات و درجه بندي و عکس گذاشتن براي پروفايل و ريپلي و يا پاسخ پيام مانند تلگرام برخوردار مي باشد که اين امکانات باعث افزايش طرفدار اين سايت ها نسبت به گروهاي تلگرامي شده ولي متاسفانه در چند ساله اخير به دليل رعايت نکردن و نظارت نکردن مديران برخي چت روم ها بر سايت هاي خود اين چت ها فيلتر اعلام شده ولي هنوز هم چت روم هايي هستند که با نظارت و مديريت 24 ساعته و اخراج و بستن ايپي کاربران مختلف از انتشار پيام ها و يا تصاوير غير اخلاقي جلوگيري کرده و اميد واريم در چندين سال اخير چت روم هايي که نظارت کامل دارند مجوز و تاييديه از سازمان فيلترينگ گرفته و بر فعاليت خود ادامه دهند .

چت باران

چت باران يکي از قديمي ترين چت روم هاي فارسي بوده که در زمان خاصي قبل از فروش اين چت روم به کاربراني با امار انلاين 1200 نفر در لحظه ميرسيد که پس از شلوغ بودن و کيفيت بالاي اين چت روم دامنه اصلي اين چت روم به قيمت بسيار بالايي فروخته شد و پس از مدتي سايت هاي خارجي دامنه اصلي اين چت روم را خريداري کرده و استفاده ميکنند ولي کاربران اين چت روم دوباره دامنه هاي متعددي ساخته و قصد بر برپايي دوباره اين چت روم داشته که متاسفانه باز هم افرادي سود جو بدون نظارت بر چت روم هاي خود اسم اين چت روم را در سازمان فيلترينگ زير سوال برده و اين چت روم ها هم نيز فيلتر مي شوند ولي عسل چت امروزه با مديريتي 24 ساعته و نظارت کامل مانع از انتشار مطالب غير اخلاقي مي شود و قصد بر ساخت محيطي امن براي کاربران چت روم ها را دارد . 

ناز چت

ناز چت که از سال 1390 شروع به فعاليت داشته و اولين نسخه از اسکريپت اي تي چت را وارد بازار کرده و با قالبي اختصاصي وارد بازار شد محبوبيت شديدي در زمينه چت روم ايجاد کرد که متاسفانه پس از مدتي اين چت روم بسته شد به دليل مشکلات سروري و سپس در سال 1397 دوباره فعاليت خود را شروع کرد و خوشبختانه باز هم محبوبيت شديدي در بين کاربران پيدا کرد به طوري که از پس گذشت يک ماه با امار 700 انلاين در لحظه مواجه شد و اسم و نام خوبي در بين کاربران چت رومي داشته زيرا با نظارت کامل اين چت روم مديريت مي شد و امروزه با اسم پرشين چت همه اين چت روم را مي شناسند .

چت روم چيست ؟

چت روم فضايي اجتماعي براي سرگرمي انسان ها مي باشد چون انسان ها در طول زندگي خود نياز به هم صحبت دارند به همين دليل افرادي که از تنهايي رنج برده و يا دچار مشکلات خانوادگي هستند و هم صحبتي ندارند وارد فضاي چت روم شده و اينگونه هم سرگرم مي شوند و هم از آن تنهايي نجات پيدا کرده که در ابتدا به تاريخچه چت روم ها مي پردازيم که از گذشته چت روم ها به صورت تصويري و صورتي و متني بوده که از مهمترين بنيان گذار هاي چت روم سايت ياهو مسنجر بوده که پس از مدتي که بازدهي مسنجر هاي اين سايت بزرگ به بازدهي پاييني رسيد اين سايت چت روم هاي خود را بست و امکان ساخت چت روم در ياهو مسنجر برداشته شد و فقط اخبار روز دنيا و ساخت ايميل از جمله اقدامات ياهو مسنجر مي باشد و افرادي زيادي از طريق ياهو مسنجر باهم اشنا شده و حتي به ازدواج ختم شده است که از آن با ورود وي چت و نيمباز و امکانات بي نظيري که اين سايت ها داشت ياهو مسنجر بخاطر اپديت نبودن و قديمي بودن خيلي گمنام شد و پس از مدتي وي چت به دليل همکاري نکردن با جمهوري اسلامي ايران داخل کشور ايران فيلتر شد و مردم به وايبر و تلگرام و واتس اپ روي اوردند که خداروشکر از بين اين شرکت ها واتس اپ توانست جاي خوبي در ايران پيدا کند و تلگرام هم به همان دليل وي چت از گود خارج شد و اينستاگرام که سايتي مخصوص عکس گذاري بود با گشايش قسمت دايرکت توانست توجه کاربران را به خود جلب کند  و همچنين مکاني براي چت کردن و دوست يابي باشد در بين اين ها طراحان ايراني با کپي برداري از سايت هاي خارجي توانستند اسکريپت اي تي چت را بر روي هاست نصب کرده و پس از ترجمه و فارسي سازي توانستند اولين چت روم هاي ايراني را بنيان کنند که اين چت روم ها با استقبال چشم گيري مواجه شد و پس از مدتي با اپديت اين اسکريپت ها و نبودن مديريت درست بر روي چندين سايت به دستور سازمان فيلترينگ اين سايت ها فيلتر شد که صاحبان چت روم ها به دليل خرج هاي بالايي که روي سايت هاي خود انجام دادند با تغيير ادرس هاي خود سعي بر از دست ندادن کاربران خود داشته اند .

قشم چت کجاست ؟ 

چت روم فارسي قشم چت در سال 1393 تاسيس شد براي جوانان قشمي و فضايي مناسب و داراي نظارت کامل مي باشد و قصدي براي تفريح سالم بين مردم قشم دارد که خوشبختانه با تاسيس اين چت روم بازدهي خوبي بين جوانان قشم و حمايت فراواني بين آنها داشته است مديريت قشم چت در تلاش است که غير از قشمي ها ساکنان کيش و ديگر جزيره هاي خليج فارس و همچنين جنوبي ها و بندري هارا نيز در اين چت روم بياورد و با نظارت کاملي که اين چت روم دارد تفريح سالمي را براي جوانان اين مناطق رقم زده و اميد واريم در اين زمينه موفق شده باشد که همچنين اين سايت در بين شبکه هاي اجتماعي نيز اکانت داشته که با سرچ کردن اسم اين چت روم شما مي توانيد ادرس پيچ قشم چت را پيدا کرده و وارد شويد با تشکر از وقت گذاري شما .

 

 

 

 

طبیعت...
ما را در سایت طبیعت دنبال می کنید

برچسب : چت,روم,فارسی, نویسنده : kavoosifar test55 بازدید : 134 تاريخ : پنجشنبه 8 آبان 1399 ساعت: 19:31

چرا خريد نهال گردو اين روز ها بيش از پيش مورد توجه قرار گرفته است ؟

نهال گردو مانند هر رقم نهال ديگر ميتواند در سودهي باغ شما نقش قابل توجه اي داشته باشد اگر نهال را از نهالستاني معتبر و معتمد تهيه نماييد اين امر با سرعت بيشتري ميتواند روي دهد .درخت گردو يکي از ارقام درختي با قدمت بسيار زياد مي باشد که از قرن ها پيش باغداران و يا حتي خانه داران به پرورش اين نهال پرداخته اند .گردو مغزي بسيار مقوي و خوشمزه و خوش عطر دارد که اگر کودهي و ابياري درخت صحيح انجام شود مي توان به عنوان يک منبع سوداوري بسيار خوب ان را نام برد .

درختان گردو در ساليان قبل از ارتفاع بسيار زيادي برخورد دار بود ، شايد قامت آن گاها به ارتفاعي حدود 10 متر هم مي رسيد اما از باردهي نسبتا کمي برخوردار بود حال اينکه اکنون نهال هاي گردو با توجه به تغيير ژنتيک آن ها ، ارتفاعاتي کوتاه تر اما باردهي بسيار بيشتر را دارا مي باشند .نهال گردو ميتواند بسيار سوداور باشد اگر گردويي مناسب با منطقه ي خود کاشته شود .حال شايد براي شما اين پرسش پيش ايد که چطور ميتوان از انواع گردويي که در نهالستان ها هست ، درختي مناسب را براي پرورش انتخاب کرد .بي جهت نيست که ميگويند سودي که توي خريد نهال گردو هست ، تو خريد خونه فرمانيه نيست ! پس توصيه ميکنيم حتما تا انتهاي اين متن همراه ما باشيد .

u9pv_b2.jpg

نهال گردويي که مناسب ارتفاعاتي از 600 الي 1000 متر مي باشد گردو ژنوتيپ برتر :

بله اين خبري بسيار خوش است که حتي خبرگذاري هاي از جمله تسنيم و خبرنگاران جوان هم از گفتن اين مژده جا نمانده اند ! نهال گردويي که بسيار مناسب مناطق گرمسير مي باشد گردو ژنوتيپ برتر مي باشد .اين رقم خود گرد افشان بوده است اين به اين معناست که نيازي به گردافشان ندارد و تنها خود آن کافي مي باشد تا به باردهي اقتصادي فوق العاده برسد . اين نژاد نهال گردو يکي از بهترين نهال هاي گردو مي باشد. اين رقم درخت گردو از مقاومت بالايي نسبت به بيماري ها و آفات برخوردار است. اين نوع رقم نهال گردو تحمل خشکي بالاتري نسبت به ساير ارقام گردو دارد.

 به همين خاطر در مناطق خشک و کم آب قابل کشت هستند. پوست ميوه اين نوع گردو نازک و کاغذي است بنابراين مغز گردو به راحتي از پوسته آن جدا مي شود. شروع باردهي اين درخت گردو از سال اول کاشت مي باشد. اين نوع درخت پايه کوتاه و چتري دارد. قيمت نهال گردو اين سبک نهال چيزي در حدود نهال هاي ارزان قيمت مي باشد .

نهال گردويي که مناسب ارتفاعاتي از 1000 الي 1500 متر مي باشد گردو چندلر :

اين رقم نهال گردو فکر ميکنم نيازي به معرفي ندارد ! يک رقم گردويي بسيار پر فروش و تجاري که منشا و منبع ان کشور آمريکا مي باشد .اين نهال گردو اغلب در مناطقي با اب و هواي متعادل مورد کاشت قرار ميگيرد / گردوي چندلر پيوندي مي باشد و يکي از انواع نهال گردوي پر بار محسوب مي شود .از اين نهال هم ميتوان به عنوان نهالي گران قيمت اما به صرفه نام برد . اين رقم نهال گردو جزء معروف ترين و پرکشت ترين ارقام نهال گردو در جهان به حساب مي آيد. کيفيت مغز گردوي اين رقم درخت گردو بسيار بالا است و شفافيت بخصوصي دارد. اين رقم گردو مقاومت بسيار بالايي نسبت به آفات و سرما دارد. اين نهال مناسب آب و هواي نسبتا متعادل و خشک مي باشد . درخت اين نوع رقم گردو به صورت نيمه راست رشد مي کند.

 مي توان گفت نهال گردو چندلر يک رقم بسيار اميد بخش تجاري به حساب مي آيد. ساختار ميوه اين نوع رقم درشت و به همراه پوسته کاغذي است. باردهي اين نوع نهال گردو بسيار بالا مي باشد چيزي در حدود هر درخت بالغ تا 70 کيلو مي باشد. قيمت نهال گردو اين رقم نهال چيزي در حدود نهال هاي متوسط قرار دارد .

نهال گردويي که مناسب ارتفاعاتي از 1500 الي 2200 متر مي باشد گردو فرنور :

 شايد اگر تا چندين سال پيش از شما که در مناطقي با ارتفاع زياد اين سوال را ميپرسيدند که چرا از بين ارقام نهال گردو يک رقم گردو را نميکاريد شما ميگفتيد : برادر شما بيا يک رقم از انواع نهال گردو که مناسبه کاشت باشه رو بگو بعد بيا بگو چرا ما اقدام به خريد نهال گردو نميکنيم ! بله اين پاسخ شما در سالهاي قبل بوده است اما به لطف کشور فرانسه سالهاست با اين چالش خداحافظي کرده ايم .خوشبخاتانه اين رقم گردو با توجه به اينکه پايه بذري مي باشد اما از سال اول باردهي خود را اغاز ميکند تا لقب هم ارزان ترين نهال و هم جز ارقام پر بار درخت گردو را يدک بکشد . اين رقم نهال گردو يکي از جديدترين درختان تجاري است که از کيفيت بسيار بالايي برخوردار مي باشد. توصيه مي شود اين نوع رقم نهال گردو در مناطق سردسير و ارتفاعات بالاتر از 1500 تا 2200 متر از سطح دريا کشت شود.

 ميوه اين نوع رقم گرد است و پوست کاغذي نازکي دارد، به طوريکه پوسته آن با دست و به راحتي قابل کنده شدن است. مقاومت اين نژاد گردو در برابر سرما، کرم سيب و ساير بيماري ها بسيار بالا مي باشد. رنگ مغز گردو اين نوع رقم روشن است. اين رقم نهال گردو از عمر اقتصادي بيش از 100 سال برخوردار مي باشد. قيمت اين نهال گردو امريکايي چيزي در حدود ارقام متوسط تا نسبتا بالا مي باشد .

شما ميتوانيد جهت کسب اطلاعات بيشتر در خصوص خريد نهال گردو : goldnahal.ir مراجعه نماييد .

 

طبیعت...
ما را در سایت طبیعت دنبال می کنید

برچسب : چرا,خرید,نهال,گردو,این,روز,ها,بیش,از,پیش,مورد,توجه,قرار,گرفته,است,؟, نویسنده : kavoosifar test55 بازدید : 146 تاريخ : دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت: 0:45

چرا مديران بايد از هداياي تبليغاتي استفاده کنند و چه هدايايي؟

 

هديه تبليغاتي باعث مي شود که نام کسب و کار شما بيشتر ديده شود

.

هديه تبليغاتي  اي که در اختيار مردم مي گذاريد و مي دانيد که قرار است از آن استفاده مفيدي شود، باعث مي شود که مشتريان بالقوه تان به ياد شما بوده و با کسب و کار شما در ارتباط باشند. وقتي که مردم اقلامي مانند پيراهن، ليوان، فلش و… را از شما دريافت مي کنند، هنگام استفاده از آن ها نام کسب و کار شما در ذهنشان تداعي مي شود. ممکن است که مردم درباره برند اقلام مورد استفاده شان با ديگران صحبت کنند و يا اينکه وقتي از آن ها استفاده مي کنند، باقي افراد اين اقلام را ببينند؛ بنابراين اين مسئله باعث مي شود که برند شما بيشتر و بيشتر در معرض ديد قرار بگيرد.

 

هديه تبليغاتي باعث شناخت برند مي شود.

آيا مي دانيد که آرم لوگوي نايکي (swoosh) دنياي کسب و کار اين کمپاني را کاملا زير و رو کرد؟ در سرتاسر دنيا اين لوگو کاملا شناخته شده است. مردم مفهوم آن را مي دانند و هر مرتبه که آن را در هرجاي دنيا مي بينند، متوجه مي شوند که لوگو متعلق به کدام کمپاني معروف است. آيا شما نيز دوست دداريد که کسب و کارتان به چنين مرحله اي از شناخت برند در نزد مردم برسد؟ پس لوگوي خود را بر روي اقلامي درج کنيد که مردم هر روز با آن ها سر و کار داشته و آن را مي بينند. اين کار به شما در رسيدن به چنين هدفي، کمک مي کند. شما با يک سرمايه گذاري کم هزينه مي توانيد هداياي تبليغاتي تهيه کرده و در اختيار مشتريان بالقوه تان قرار دهيد. اين کار باعث فروش بيشترتان نيز مي شود. حتي اگر اين هديه تبليغاتي باعث نشود که مردم سريعا جذب کسب و کار شما شده و از آن خريد کنند، باز هم ارزشش را دارد؛ زيرا مطمئن باشيد، روزي مي رسد که مردم هديه تبليغاتي را که به آن ها داده ايد، دوباره مي بينند و آن وقت تصميم به خريد از شما گرفته و همين باعث افزايش فروش شما مي شود. اين همان هدف نهايي هر کسب و کاري است.

 

 

4- آفتابگير:

در روزهاي گرم و آفتابي که حتي نمي خواهيد لحظه اي در معرض نور آفتاب قرار بگيريد و هر لحظه از آفتاب فرار مي کنيد مي توانيد از آفتابگير تبليغاتي براي خودرو استفاده کنيد. آفتابگير تبليغاتي نيز يکي از اين وسايل مفيد است. اين آفتابگيرها با آرم و لوگويي که بر رويشان چاپ شده است در پشت شيشه اتومبيل قرار مي گيرند و بهترين تبليغات براي کسب و کار شما مي باشند. به دليل اين که اين آفتابگيرها در بهترين نقطه ديد قرار مي گيرند، يک تبليغات گسترده و مفيد براي کسب و کار شما هستند.

5- روکش خودرو :

شما ميتوانيد از روکش خودرو بصورت تبليغاتي استفاده نماييد و سطح گستره و وسيع آن به شما اين امکان را مي دهد تا فضاي خوبي براي تبليغ در اختيار داشته باشيد .

6- زيرانداز تبليغاتي:

از آنجايي که هديه دادن همواره به عنوان يکي از روش هاي جلب نظر و وفاداري مشتريان بوده است، زيرانداز تبليغاتي يکي از روش هاي هوشمندانه تبليغات خواهد بود. زيرا اهداي يک هديه تبليغاتي مناسب علاوه بر تبليغ نام و برند ، مي تواند به عنوان پاداشي براي حسن توجه و انتخاب توسط مشتريان باشد. اصولا محصولات تبليغاتي پارچه اي کاربردي بوده و با استفاده شخص هديه گيرنده مي توانند مبلغ کسب و کار شما براي اطرافيان باشند.

7- چتر تبليغاتي :

در چترهاي تبليغاتي امکان چاپ لوگو بر روي چتر به صورت تمام رنگي فراهم مي باشد. چترها به همراه کاور و با کيفيت مناسب توليد و عرضه مي گردند و توصيه ميگردد اين هديه تبليغاتي رات در شهرهاي پر باران استفاده نماييد.

8- پرچم تبليغاتي :

پرچم تبليغاتي يکي از معدود روش هايي است که پيام تبليغاتي سازمان را انتقال ميدهد, در واقع پرچم يک نماد است که ميتواند پيام را به مخاطبان خود انتقال دهد. امروزه پرچم تبليغاتي يکي از پر اهميت ترين روش هاي تبليغاتي است و جهت يکسان سازي ساختار هويت سازماني کسب و کارها و دکوراسيون داخلي شرکتها و برندها مورد استفاده قرار مي گيرند و کمتر به عنوان هديه با مخاطب داده مي شوند.

 

9- حوله تبليغاتي :

حوله  تبليغاتي يک راه بسيار عالي براي بازاريابي کسب و کار مي باشند که امروزه در اصناف مختلف مشاهده مي شوند. دليل اين راه عالي هم ضرورت درج نام تجاري شرکت ها بر روي حوله هاي تبليغاتي است و حوله هاي تبليغاتي يک نوع بازاريابي ظريف و موثر مي باشند بدون اينکه مشتري را تحت فشار براي خريد قرار دهند. از طرفي هم حوله يک نقش ضروري در خانواده دارد و اهداي آن به مشتري باعث مي شود تا هميشه در ذهن خود جايي براي کسب و کار شما داشته باشند.

10- ساک دستي پارچه اي :

بعد از اين که هداياي تبليغاتي مشتريان در بسته‌بندي‌هاي زيبا و جذاب آماده ارسال شد. شما مي‌توانيد اين بسته‌بندي‌ها را درون ساک‌ دستي تبليغاتي يا چاپ نايلون تبليغاتي زيبا و جذاب طراحي‌شده شرکت قرار دهيد. استفاده از ساک در محل‌هايي مانند نمايشگاه‌ها، علاوه بر راحت‌تر کردن حمل هديه مي‌تواند تبليغات گسترده‌اي را نيز در بين افراد حاضر در نمايشگاه براي شرکت شما در پي داشته باشد.

 

طبیعت...
ما را در سایت طبیعت دنبال می کنید

برچسب : چرا,مدیران,باید,از,هدایای,تبلیغاتی,استفاده,کنند,و,چه,هدایایی؟, نویسنده : kavoosifar test55 بازدید : 142 تاريخ : شنبه 3 آبان 1399 ساعت: 16:49

مهمترين نکات براي تهيه و ارسال پرسشنامه پسا-رويداد

اگر مي‌خواهيد بهترين فيدبک و نظرات ممکن را دريافت کنيد، اين نکات مهم را مدنظر داشته باشيد:

 

همه چيز به زمان‌بندي بستگي دارد

پرسشنامه پسا رويدادي شما چيزي نيست که فقط مجبور باشيد انجامش بديد تا از عذاب وجدان خلاص بشيد! اين پرسشنامه هم يک قسمت از رويداد شماست. بنابراين براي آن يک زمان‌بندي داشته باشيد.

پرسشنامه‌ي شما بايد بلافاصله بعد و يا حتي حين برگزاري ايونت قابل مشاهده باشد. مي‌توانيد يک لينک کوتاه در اسلايدهاي سخنران‌ها و يا روي برچسب صندلي‌ها قرار دهيد، يا آن را داخل ايميل تشکر (اگر ارسال مي‌کنيد) و يا اپليکيشن و يا سايت رويداد قرار بدهيد.

 

هدفتان را بدانيد

دانستن هدف شما از تهيه پرسشنامه به شما کمک مي‌کند تا يک ديد بهتري در نوشتن سوالات داشته باشيد تا بهتر بتوانيد تجربه و حس واقعي مخاطبان رويدادتان را به دست آوريد.

به عنوان مثال شما مي‌خواهيد بدانيد که چطور نحوه پذيرايي رويداد بعدي‌تان را بهتر کنيد؟ يا در مورد مناسب بودن هزينه آن مطمين شويد يا مي‌خواهيد روي مکان برگزاري و دسترسي و حمل و نقل آسان‌تر افراد تمرکز کنيد؟ دانستن اين موضوع به شما کمک مي‌کند تا روي نقشه‌هاي آينده تمرکز کنيد و از کاستي‌هاي گذشته فاصله بگيريد.

 

اين که چطور سوال بپرسيد مهم هست

گاهي اوقات ديگاه‌ها از اعداد و کميت‌ها گوياتر هستند. خب چطور مي‌توانيد از کيمت‌ها عبور کنيد و به کيفيت‌ها برسيد؟!

به سادگي! سوال‌هاي پايان باز را در پرسشنامه خود قرار بدهيد.

سوا‌ل‌هاي پايان بسته که با "آيا" شروع مي‌شوند ممکن هست براي پرسشنامه‌هاي پسا رويداد چيز زيادي را به شما منتقل نکنند چرا که فقط جواب‌هاي بله/خير را تقديم شما مي‌کنند.

سوال‌هايي که با "چرا/چگونه/چه چيزي" شروع مي‌شوند مي‌توانند افراد را دعوت به توضيح دادن کنند، حتي بيشتر از آن چيزي که شما در سوال‌هايتان ليست کرده‌ايد.

منبع :

https://dl.cdu.edu.ua/user/profile.php?id=20395
https://bus.gov.ru/forum/user/profile/101778.page
http://www.kzncomsafety.gov.za/UserProfile/tabid/255/userId/237163/Default.aspx
http://saskatoon.cs.rit.edu:10001/u/overby0579
http://flgclassifieds.cce.coell.edu/author/overby0579/
http://imfl.sci.pfu.edu.ru/forum/index.php?action=profile;area=summary;u=1234297
http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=603702
http://techcommunity.biola.edu/people/overby0579
http://old.kam-pod.gov.ua/user/overby0579/
http://ipi.tspu.edu.ru/user/overby0579/
http://als.anits.edu.in/members/overby0579/
http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=188012
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1196326.page
http://sualaptop365.edu.vn/members/overby0579.541928/
https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2076109-overby-shaw
http://galaxy.agh.edu.pl/~mfrankow/dydaktyka_forum/profile.php?mode=viewprofile&u=12202
http://web.jmjh.tn.edu.tw/~env/modules/profile/userinfo.php?uid=1968769
https://independent.academia.edu/ShawOverby
https://quakecatcher.net/sensor/team_display.php?teamid=21190

ترکيب سوال‌هاي پايان باز نزديک به خواسته‌ها و هدف شما از اين پرسشنامه، قطعا يکسري اطلاعات ارزشمند را تقديم شما خواهد کرد که براي ارتقاي رويدادهايتان به آن‌ها نياز داريد.

 

طبیعت...
ما را در سایت طبیعت دنبال می کنید

برچسب : مهمترین,نکات,برای,تهیه,و,ارسال,پرسشنامه,پسا,رویداد, نویسنده : kavoosifar test55 بازدید : 148 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 21:08

چطور از پنل sms براي نظرسنجي از مشتريان استفاده کنيم؟

588_z7.png

اگر شما نيز به واسطه ي کسب و کار خود از پنل sms  استفاده مي کنيد، حتما به فکر اعمال ايده هاي تازه و ناب و خلاقانه، براي مهيج تر کردن متدهاي کاري تان و شيوه هايي که بتوانند به جلب مشتري کمک کنند هستيد.

در اين مقاله قصد داريم شما را با يکي از متداول ترين شيوه هاي ارتباط با مشتري، آشنا کنيم.

نظرسنجي يکي از تاثيرگذارترين روش هاي ارتباط با مشتري است که اطلاعات ارزشمندي را در اختيار صاحبان کسب و کار قرار ميدهد.

حتما شما هم اگر با محدوده کاري پنل sms آشنايي نسبي داشته باشيد با اصطلاحاتي نظير نظر سنجي يا برگزاري مسابقه  آشنايي داريد.

همانطوري که از نامش پيداست اين ماژول به منظور دريافت و اطلاع از نظر متقاضيان، در راستاي نيازمندي ها و انتظارات شان در نظر گرفته شده است.

 هدف ماژول  نظرسنجي در پنل هاي پيامکي چيست و چه کاربردي دارند؟

با توجه به اين که  استفاده از ماژول هاي نظر سنجي، باعث بالاتر رفتن تعامل بين مشتري و کسب و کارها ميشود تاثيرات چشم گير در رضايت مشتري دارد.

نظر سنجي معمولا با اين هدف صورت مي گيرد که خدمات يامحصولاتي که در حال ارائه آنها هستيد تا چه اندازه با نياز هاي مخاطب و متقاضي يا مشتري هاي تان در متناسب ميباشد.

هدفمند کردن فعاليت ها

اطلاعاتي که از طريق نظرسنجي از مشتريان به دست ميايد، در پنل sms ذخيره ميشود و به برنامه ريزي مارکتينگ کمک قابل توجهي ميکند.

تصور کنيد ميخواهيد در مورد اضافه کردن يک محصول يا فيچر، تصميم گيري کنيد و هنوز  اطمينان کامل براي اجرايي کردن اين تصميم نداريد.

کافي است با يک نظرسنجي از يک جامعه آماري در ميان مشتريان، ميزان نياز آنها ر ابسنجيد و نسبت يه نتيجه اي که دريافت ميکنيد تصميم گيري کنيد.

اين اقدام به شما کمک ميکند که از پرداختن هزينه هاي اضافه،توليد محصول يا فيچر، هزينه تبليغات و همچنين هزينه هاي پشتيباني و … صرف نظر کنيد.

مواردي که نياز است در طراحي ماژول نظر سنجي رعايت کنيد!

يکي از اصلي ترين مواردي که نياز است بدانيد تا برپايي نظرسنجي در پنل sms تان موثر واقع شود و به اندازه کافي براي مخاطب جذاب باشد اين است که شکل و  طراحي سوالات در نظرسنجي را با الگويي خاص و کاملا تحت نظارت روانشناسي فروش مطرح سازيد.

فقط در اين صورت ميتوانيد ارتباط لازم ميان مشتري و کسب و کارتان را ايجاد کنيد.

از اين رو بهتر است در طرح سوالات نظر سنجي در  به موارد زير دقت داشته باشيد:

سوالات مطرح شده فاقد جهت دهي فکري ( مثبت يا منفي ) به مخاطب باشد

سوالات را به صورت ذکر موارد جزئي مطرح کنيد و از کلي گويي در سوالات پرهيزيد

در هر سوال حداکثر فقط يک موضوع مورد بحث قرار گيرد

سوالات مطرح شده هدفمند بوده و به راحتي جمع بندي شوند

ترجيحا سوالات به صورت جمله هاي کوتاه مطرح شوند

تعداد سوالات مطرح شده آنقدر کوتاه نبوده که براي مخاطب جدي به نظر نيايند و آنقدر زياد نباشد تا از حوصله ي مخاطب خارج شود

چگونه در پنل sms  ماژول نظرسنجي ايجاد کنيم؟

براي ايجاد ماژول نظرسنجي فقط کافي است يک سرشماره را براي ارسال سوال و دريافت پاسخ ها انتخاب کنيد.

سپس سوالي که ميخواهيد در مورد آن باز خورد داشته باشيد را طراحي کنيد.

ميتوانيد يک متن آماده براي ارسال به مشتري، بلافاصله بعد از اين که نظرش را ثبت کرد نيز اضافه کنيد.

مثلا : “مشتري گرامي با تشکر از اين که نظر خود را با ما در ميان گذاشتيد.”

به همين سادگي ميتوانيد از يکي از مهمترين، روش هايي که به شما در برنامه ريزي  توليد، بازاريابي، و … کمک ميکند استفاده کنيد.

اين مطلب توسط تيم نويسندگي شرکت مديانا اس ام اس تهيه شده است.

 

طبیعت...
ما را در سایت طبیعت دنبال می کنید

برچسب : چطور,از,پنل,sms,برای,نظرسنجی,از,مشتریان,استفاده,کنیم؟, نویسنده : kavoosifar test55 بازدید : 149 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 13:22

چرا مديران بايد از هداياي تبليغاتي استفاده کنند و چه هدايايي؟

 

هديه تبليغاتي باعث مي شود که نام کسب و کار شما بيشتر ديده شود

.

هديه تبليغاتي  اي که در اختيار مردم مي گذاريد و مي دانيد که قرار است از آن استفاده مفيدي شود، باعث مي شود که مشتريان بالقوه تان به ياد شما بوده و با کسب و کار شما در ارتباط باشند. وقتي که مردم اقلامي مانند پيراهن، ليوان، فلش و… را از شما دريافت مي کنند، هنگام استفاده از آن ها نام کسب و کار شما در ذهنشان تداعي مي شود. ممکن است که مردم درباره برند اقلام مورد استفاده شان با ديگران صحبت کنند و يا اينکه وقتي از آن ها استفاده مي کنند، باقي افراد اين اقلام را ببينند؛ بنابراين اين مسئله باعث مي شود که برند شما بيشتر و بيشتر در معرض ديد قرار بگيرد.

 

هديه تبليغاتي باعث شناخت برند مي شود.

آيا مي دانيد که آرم لوگوي نايکي (swoosh) دنياي کسب و کار اين کمپاني را کاملا زير و رو کرد؟ در سرتاسر دنيا اين لوگو کاملا شناخته شده است. مردم مفهوم آن را مي دانند و هر مرتبه که آن را در هرجاي دنيا مي بينند، متوجه مي شوند که لوگو متعلق به کدام کمپاني معروف است. آيا شما نيز دوست دداريد که کسب و کارتان به چنين مرحله اي از شناخت برند در نزد مردم برسد؟ پس لوگوي خود را بر روي اقلامي درج کنيد که مردم هر روز با آن ها سر و کار داشته و آن را مي بينند. اين کار به شما در رسيدن به چنين هدفي، کمک مي کند. شما با يک سرمايه گذاري کم هزينه مي توانيد هداياي تبليغاتي تهيه کرده و در اختيار مشتريان بالقوه تان قرار دهيد. اين کار باعث فروش بيشترتان نيز مي شود. حتي اگر اين هديه تبليغاتي باعث نشود که مردم سريعا جذب کسب و کار شما شده و از آن خريد کنند، باز هم ارزشش را دارد؛ زيرا مطمئن باشيد، روزي مي رسد که مردم هديه تبليغاتي را که به آن ها داده ايد، دوباره مي بينند و آن وقت تصميم به خريد از شما گرفته و همين باعث افزايش فروش شما مي شود. اين همان هدف نهايي هر کسب و کاري است.

 

 

4- آفتابگير:

در روزهاي گرم و آفتابي که حتي نمي خواهيد لحظه اي در معرض نور آفتاب قرار بگيريد و هر لحظه از آفتاب فرار مي کنيد مي توانيد از آفتابگير تبليغاتي براي خودرو استفاده کنيد. آفتابگير تبليغاتي نيز يکي از اين وسايل مفيد است. اين آفتابگيرها با آرم و لوگويي که بر رويشان چاپ شده است در پشت شيشه اتومبيل قرار مي گيرند و بهترين تبليغات براي کسب و کار شما مي باشند. به دليل اين که اين آفتابگيرها در بهترين نقطه ديد قرار مي گيرند، يک تبليغات گسترده و مفيد براي کسب و کار شما هستند.

5- روکش خودرو :

شما ميتوانيد از روکش خودرو بصورت تبليغاتي استفاده نماييد و سطح گستره و وسيع آن به شما اين امکان را مي دهد تا فضاي خوبي براي تبليغ در اختيار داشته باشيد .

6- زيرانداز تبليغاتي:

از آنجايي که هديه دادن همواره به عنوان يکي از روش هاي جلب نظر و وفاداري مشتريان بوده است، زيرانداز تبليغاتي يکي از روش هاي هوشمندانه تبليغات خواهد بود. زيرا اهداي يک هديه تبليغاتي مناسب علاوه بر تبليغ نام و برند ، مي تواند به عنوان پاداشي براي حسن توجه و انتخاب توسط مشتريان باشد. اصولا محصولات تبليغاتي پارچه اي کاربردي بوده و با استفاده شخص هديه گيرنده مي توانند مبلغ کسب و کار شما براي اطرافيان باشند.

7- چتر تبليغاتي :

در چترهاي تبليغاتي امکان چاپ لوگو بر روي چتر به صورت تمام رنگي فراهم مي باشد. چترها به همراه کاور و با کيفيت مناسب توليد و عرضه مي گردند و توصيه ميگردد اين هديه تبليغاتي رات در شهرهاي پر باران استفاده نماييد.

8- پرچم تبليغاتي :

پرچم تبليغاتي يکي از معدود روش هايي است که پيام تبليغاتي سازمان را انتقال ميدهد, در واقع پرچم يک نماد است که ميتواند پيام را به مخاطبان خود انتقال دهد. امروزه پرچم تبليغاتي يکي از پر اهميت ترين روش هاي تبليغاتي است و جهت يکسان سازي ساختار هويت سازماني کسب و کارها و دکوراسيون داخلي شرکتها و برندها مورد استفاده قرار مي گيرند و کمتر به عنوان هديه با مخاطب داده مي شوند.

 

9- حوله تبليغاتي :

حوله  تبليغاتي يک راه بسيار عالي براي بازاريابي کسب و کار مي باشند که امروزه در اصناف مختلف مشاهده مي شوند. دليل اين راه عالي هم ضرورت درج نام تجاري شرکت ها بر روي حوله هاي تبليغاتي است و حوله هاي تبليغاتي يک نوع بازاريابي ظريف و موثر مي باشند بدون اينکه مشتري را تحت فشار براي خريد قرار دهند. از طرفي هم حوله يک نقش ضروري در خانواده دارد و اهداي آن به مشتري باعث مي شود تا هميشه در ذهن خود جايي براي کسب و کار شما داشته باشند.

10- ساک دستي پارچه اي :

بعد از اين که هداياي تبليغاتي مشتريان در بسته‌بندي‌هاي زيبا و جذاب آماده ارسال شد. شما مي‌توانيد اين بسته‌بندي‌ها را درون ساک‌ دستي تبليغاتي يا چاپ نايلون تبليغاتي زيبا و جذاب طراحي‌شده شرکت قرار دهيد. استفاده از ساک در محل‌هايي مانند نمايشگاه‌ها، علاوه بر راحت‌تر کردن حمل هديه مي‌تواند تبليغات گسترده‌اي را نيز در بين افراد حاضر در نمايشگاه براي شرکت شما در پي داشته باشد.

 

طبیعت...
ما را در سایت طبیعت دنبال می کنید

برچسب : چرا,مدیران,باید,از,هدایای,تبلیغاتی,استفاده,کنند,و,چه,هدایایی؟, نویسنده : kavoosifar test55 بازدید : 138 تاريخ : پنجشنبه 1 آبان 1399 ساعت: 16:02

لینک دوستان

خبرنامه